Jag saknar dig..



Det har gått lång tid sen du lämnade oss nu, och jag saknar dig lika mycket fortfarande.. Det är så mycket du har missat.. Jag har fått världens vackraste dotter, du skulle älska henne. Hon är så snäll, mestadels glad, väldigt sällan hon är ledsen eller missnöjd. Jag ska berätta om dig för henne när hon blivit äldre. Det är så synd att hon aldrig får chansen att lära känna dig, för du var en av dom allra finaste EvaKarin.

Jag har tänkt på dig ofta dom här senaste dagarna, drömde om dig härom natten också, minns inte vad jag drömde om, men jag minns att du var där. Det kändes väldigt bra. Jag önskar att jag fick drömma om dig oftare, för drömmarna med dig är så verkliga, det är som att du är där på riktigt, du känns så nära. Det kanske du är?

Jag önskar att du kunde komma hem igen, om så bara för en dag, en timma eller en minut.
Du skulle få se vad Sanna har gjort med huset, vilket lyft det har fått, vad hon har tagit på sig för ansvar. Hon är så himla stark, hon tar hand om pojkarna så himla bra, hon skämmer nästan bort dom ibland:) Men jag är lite rädd att hon glömmer bort sig själv ibland.. Skicka henne lite extra styrka om du kan, hon behöver det. Och speciellt nu. Varför vet du nog redan:) Men du skulle vara så himla stolt över henne. :)

Jag saknar dig.. väldigt väldigt mycket.




/Micaela Enberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0