Grattis på födelsedagen vännen...

För ett år sen idag så var jag och Nils och sprang runt på Ica Maxi för att köpa dig en fin present. Men jag tyckte det var så svårt eftersom man aldrig riktigt visste vad du ville ha:)
Men det blev en parfym, lite hudkräm och peelingar för ansiktet minns jag.
När vi kom till dig så satt du, Roger, Sanna och pojkarna vid bordet och åt pizza.. Vi gav dig presenten och kortet och Nisse gav dig en grattis kram. Jag gav dig ingen just då för jag tänkte krama om dig innan vi åkte..
Men det blev aldrig.. Jag önskar att jag kunde få ge dig en grattis kram idag.

Sanna ska baka en typsik EvaKarin tårta åt dig idag som vi sen ska äta ute vid din minnesplats. Du kanske är där när vi kommer om vi har tur:)


Hoppas du får en fin dag i himlen.

Älskar dig vännen!
/Micaela Enberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0