Hej Vännen..

Jag drömde om dig inatt, drömmen påminde om den Sanna hade om dig.

Jag var hemma hos Sanna och du kom hem, alla reagerade som att din död bara hade varit ett missförstånd först, men sen såg jag din dödsannons på kylen, så jag insåg ganska snabbt att det inte var ett missförstånd.
Men du hade ingen aning om att du hade gått bort.
Mattias gick ut ur huset och du skulle gå efter honom, sen skulle du in i bilen. Vi frågade om du skulle komma tillbaka in igen, och så svarade du förvirrat att du inte visste.
Sen försvann du igen.
Och det var så verkligt.. Kändes verkligen som att du var här.
Det var så skönt att få träffa dig, även fast det var en så kort stund.
Jag saknar dig så mycket:(
Har du vägarna förbi mina drömmar igen så kom och säg hej igen, det är så kul att få se dig.
Älskar dig så mycket!


/Micaela Enberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0