Det var inte igår.

Det var allt för länge sedan sen jag skrev sist, men så det kan bli  när man inte har dator hemma, svårt att uppdatera helt enkelt!

Snart är min APU över, skönt.. men samtidigt väldigt tråkigt! Är ju så kul när man väl fått komma in i verksamheten, lärt känna barnen och alla fröknar som är där! Men saknar skolan med, alla kompisar och så som man inte träffar annars. Vi har för övrigt varit inne på skolan och gjort 3 nationella i veckan, om det gick bra? Mjo, det tror jag!

Fick tillbaka ett av mina resultat idag, MVG på muntligt i Svenska B. Vi skulle hålla tal om något under ämnet "engagemang och påverkan" i 5 minuter. Så det får jag väl vara nöjd med! Och hoppas på att det skriftliga samt provet i Matte B gick lika bra.

Nu ska jag bara vänta på att Elin gör sig klar, sedan ska vi fara till gymmet. Du ska veta att jag tänker på dig, ALLTID. Älskar dig så det gör ont.

/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0