Lördag..

Nu är det Lördag, kl 14.45 har det gått precis en vecka sen du lämnade oss.
Jag fick ångest direkt jag vaknade, och jag vet inte om det är pga att det är just en vecka idag eller om det är för att det tar emot lite att lämna Sanna själv en hel dag.
Jag vet att hon klarar sig men jag vill ändå finnas runt henne så mycket som möjligt.

Jag & Nisse ska till hans farfar idag och fira hans födelsedag som var i Onsdags.. Kanske är bra för mig att komma bort för en liten stund och tänka på annat.
Ladda batterierna lite grann.

Vi ska åka nu på en gång, men jag ville bara skriva lite till dig..
Saknar dig idag, imorgon och föralltid.



Du är den vackraste av alla änglar!
Älskar dig.
/Micaela Enberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0