Hej vännen..

Förlåt att jag inte har skrivit till dig på ett par dagar.. Har bara haft helt tomt i huvudet..
Är fortfarande ganska tomt märker jag, vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Ska hem till Sanna & se film ikväll, håller på och letar reda på vad den heter den vi ska se. Det är en skräckis och vi skulle se den förra helgen, men vi tog fel.
Så jag hade tänkt hitta den rätta idag:)

Vi hade tänk att vi skulle måla taket i ditt sovrum ocg tapetsera i helgen, men vi har inget tapetserarbord och Sanna kände sig hängig idag så hon har inte burit ut nå grejer från rummet än..
Men jag tycker att hon förtjänar att få vila lite och bara ta det lugnt en stund.
Så vi tar det där till veckan.
Hon var och pratade med Soc i veckan, och hon skulle få färg till hallen och pengar till kakel och det där. Det kommer att bli så fint när det är klart.
Anki skulle hjälpa till med att pyssla dit lite stenar och göra det lite häftigt. Hon verkar vara himla duktig på att dekorera så henne litar vi på!:)
Nu ska jag göra mig klar sen ska vi åka.

Hoppas du mår bra och är lycklig:)


Jag saknar dig..

/Micaela Enberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0