En vecka..

Idag är det alltså en vecka sen du lämnade oss, och den dagen är den värsta som varit och kommer vara i mitt liv.
Du var mitt ljus, som vägledde mig i mörker. En ficklampa hjälper mig inte lika bra som du gjorde..
Och med det menar jag att du var det som lärde och hjälpte mig med allt!
Du visste när jag mådde dåligt, du kände det i dig, och såg det på mig. Men jag sa alltid att allt var bra.
Du visste allt! du kunde se igenom mig, som en mor ska göra.

Du har varit den bästa mamman som någonsin funnits, och jag VET att du är den bra sidan i min hjärna, ängeln som sitter och ger mig dom goda råden. Djävulen har ingenting att säga till om längre, nu lyssnar jag bara på dig. Jag ska leva livet som du lärt mig, och jag kommer alltid lyssna på dig. Du har lärt mig allt och lett mig genom livet. Vilket jag inte uppskattat lika mycket då. Men nu.... nu är det så!

JAG ÄLSKAR DIG!!

/Tobias Hedmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0