Min bild av dej

Hej EvaKarin, jag kom i håg första gången jag skulle träffa dej, jag och Micaela skulle komma och äta grillat och dricka vin i våras. Jag kom i håg hur nervös jag va=) Micaela lugnade mej och sa att dej lär man känna fort och det gjorde jag. Du va som så himla jordnära och enkel men också en väldigt intresant människa. Jag kan inte förstå att jag inte får träffa dej igen vi skulle ju hoppa fallskärm hade vi bestämt, men jag ska hoppa för dej med det lovar jag.Vi har varit hos dej hela veckan nu och hjälpt till och städa på din vind, jag kan inte förtså vart allt kommer i från men det va det som gjorde dej till den du va, du såg möjligheter i allt och ingenting va så kallat skrot. Jag fick höra en av de roligaste och mest underbara saker jag hört idag, då du hade sparat på en halv fiol för att du kanske skulle stöta på den andra delen senare:) Det finns inte så många som skulle se det på det sättet men det gjorde du.

Ha det så bar och sköt om dej..
/NISSE


Kommentarer
Postat av: Liz

Jag kom ihåg då jag träffade dig första gången det var med Jonna och det var en varm sommardag .

Du frågade om vi var sugna på att hänga med ner till älven och käka jordgubbar som du nyss hade köpt.



Vila i frid!

Du har en stark och underbar dotter

2008-11-29 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0