9/11-2008

Hej mamma!

Känns som att allt har lugnat ner sig lite nu. Jag har fått vänja mig vid hur det kommer vara lite grann, men jag har kvar saknaden av dig, från när du försvann.
Önskar att du bara kunde komma hit igen, bädda om mig och behandla mig som det barn jag inuti är. Känner mig som en 6-åring som nu förlorat allt. Och inte kan göra något själv.
Vore så otroligt skönt att få höra din röst igen, att prata med dig, krama dig.

Det har föresten börjat bli JÄTTEFINT hemma nu! Sanna och hennes kompisar har gjort ett bra jobb. Ser fram emot att få hjälpa till där hemma senare, när allt lagt sig. Jag längtar till sommaren, då ska du få se en fin park.

Godnatt, besök mig i drömmarna.

Älskar dig!

/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0