7/11-2008

Hej mamma!

jag kom på en sak i morse när jag vaknade, och det är något jag mår dåligt över. 
Jag har inte gråtit på 2 dagar nu, 2 heeeela dagar. Vill bara inte att du ska tro att jag inte saknar dig längre, och det är så det känns för mig med. Känns som saknaden är borta och du är försvunnen på ett sätt.
Men så menar jag det verkligen inte. Jag vill gråta mer, har så mycket att släppa ut. Men det är helt omöjligt att få ut mer tårar. Och min saknad till dej går inte ens att ta miste om.

Jag vet att jag redan gråtit, säkert litervis, men nog borde jag ha mer att släppa ut?

Älskar dig mamma! See you in heaven.

/Tobias Hedmark

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Jag lovar dig att hon vet hur mycket du sörjer och saknar henne, även om du inte grinar oavbrutet så vet hon att du kommer att sakna henne alla dagar resten av ditt liv.

2008-11-07 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0