6-11-2008

Hej mamma!

skönt att inte vara ensam att skriva här längre, skönt att folk kan läsa hur man känner med!

Idag sov jag, soooov så länge jag bara kunde.. vart till 3-4 någon gång när jag hörde att Pär kommit som jag steg upp. Huset är helt kaos just nu, vi rensar och rensar, snart är det ordning igen! Alla kommer för att hjälpa till, och det ska bli så fint. Precis som du ville ha det. Jag ska snart börja sova hemma (fast det är skola) igen. Det är för jobbigt nu när det röjs hela dagarna. MIkka, Nisse och Sanna lägger sig så sent, och jag kan inte lägga mig innan dom.

Nu sitter jag hos Pappa och Ankie i alla fall! Ska snart gå och lägga mig, så jag kan fara till skolan imorgon, vi har nationella prov i Engelska.
Föresten så fick jag VG- på den skriftliga delen av engelskan :-) och på religionsprovet om islam fick jag G.
Hoppas du är stolt över mig.

Tänkte bara skriva lite innan jag gick och la mig. Dags för sängen strax. Saknar dig.

Älskar dig älskade mamma
/Tobias Hedmark
älskar dig!

Kommentarer
Postat av: emma

beklagar sorgen :/

vet hur det känns att förlora sin mamma

så vill du prata

då finns en bra lyssnare här :)

2008-11-07 @ 00:47:17
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0