4/11-2008

Hej mamma!

idag har jag sovit.. har sådant problem att inte kunna sova sen du försvann! jag vet inte varför.. för mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud antar jag. Vad  har du gjort idag? sprungit omkring på molnen med pex hoppas jag.
Vet inte hur jag orkar sköta skolarbetet just nu, det är alldelens för mycket att göra samtidigt som jag ska hinna tänka. Allt känns så tungt just nu, jag orkar inte göra något! orkar inte ens vara med mina vänner.. vill bara sitta ner.. och inte göra något alls.

Igår hittade vi en av dina mobiler, och bilder på dig.. jag har skickat över massa till min mobil. Ska lägga över någon till apberget, så alla ser vem MIN mamma är! jag har alltid varit stolt över dig även om jag inte visat det, och jag har alltid älskat dig mest av allt, och även det kan jag ha visat dåligt. Men känns bra att kunna prata med dig så här! då vet jag att du lyssnar och att du kan höra allt som jag har haft osagt. Måste börja få Sanna och Mathias att också skriva, känns så ensamt att skriva med dig själv. Men tror det kan vara bra det med!

Hoppas du blir glad över att vi skriver, och du får gärna besöka mig i mina drömmar.. behöver få kontakt med dig.. höra dig prata med mig! det är allt jag önskar, ett sista farväl.

Älskar dig!

/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0