3/11-2008

God morgon mamma!

I natt var en väldigt svår natt, jag kunde inte sova. Låg bara och tänkte på dig och grät, grät i massor. Kändes nästan som att jag skulle dränka mig själv med mina tårar. Jag saknar dig så in i himlen.

Nu är jag på skolan i alla fall, ingen har ställt några frågor så det har inte varit så jobbigt för mig idag. Ida kom förbi igår och hennes mamma hade skickat med ett kort, och lite godis till mig. Dom är så söta. Och Mikaela, Evelina och Izabell har tänkt bjuda mig och Mathias på tatung på fredag.
Tur att man har söta vänner och människor i sin omgivning. Annars hade det här inte gått bra för mig.

Nu har jag strax lektion, Psykosocialt arbete, så måste kila!

Älskar dig.

/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0