22/11-2008

Hej mamma!

Förlåt att jag inte skrivit, har ej haft tid även om jag velat.

Nu börjar julen närma sig... och jag har sån ångest! kommer bli den tristaste julen någonsin, det är DU som har gjort julen, du som livat upp och gjort julen till vad den är för mig idag. Men denna, nej den kommer inte vara sig lik. Och det är första året som jag inte har sett fram emot den speciellt mycket. På söndag (2 dagar) är det skyltsöndag, vet inte om jag vill gå. Allt känns så hopplöst, och känns så tråkigt utan att du kan vara med på det.

Vi fick se dig i onsdags, vet inte om jag borde ha gjort det! vet inte om någon borde ha gjort det. Du var inte DU, det var någon annan som låg där, ett tomt skal utan dig! och utan några liknelser av dig.

Idag har jag, Sanna, pappa och Fred varit på kyrkan. Vi valde en minnessten till dig, eftersom du nu ska kremeras, och den var jättefin! Formad som ett hjärta, det är din sten det. Och den var jättenära till skolan, säkert som du velat ha det.

Nu måste jag snart gå och sova, försöka fokusera på annat även om det är tufft, och även om jag inte vill släppa dig för ett tag. Finns mycket annat som är så pass viktigt just nu.

ÄLSKAR DIG MAMMA (L)

/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0