16/11-2008

Hej mamma!

Det är fortfarande så himla tungt att du är borta :-( Att aldrig få höra din röst igen, att det inte är någon som kommer och bäddar om en när man ligger och sover.. är så otroligt hemskt.. att leva utan dig

Igår när jag skulle lägga mig ville jag bara att allt skulle vara som när jag var mindre.. att du kom dit, bäddade om mig, pussade mig och sa att du älskade mig. Sen sjunga trollmor och hennes 11 små troll.. Men det blir inte så något mer, ingen som någonsin kommer göra det mer.. det lämnar ett stort hål i mitt hjärta

På onsdag får jag se dig för sista gången, kommer vara så hemskt! Men skönt på samma gång, att du ligger där så vacker!

ÄLSKAR DIG

/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0