I'm gonna love you endlessly

Hej mamma.
Idag har varit en sån där jättejobbig dag, prov och redovisning nu innan jul. Och mer prov kommer!
Du kan inte förstå hur stor min saknad är till dig, finns inget jag inte skulle göra för att komma och träffa dig! Och det blir bara tyngre och tyngre för varje dag som går. Räknade idag att du varit borta 1 och en halv månad. EN OCH EN HALV MÅNAD UTAN ATT TRÄFFA DIG. Tror ingen förstår hur det känns, förutom mina syskon eller andra som varit med om detta. Men jag lovar, det är det värsta som någonsin hänt i mitt liv, önskar jag bara kunde byta plats! Att du funnits kvar här på jorden, med den glädje som du spred runt omkring dig. Du hade så mycket kärlek i din kropp, och spred den runt omkring dig. Det är nog något som alla uppskattade. Vill gråta, meeeeeeer, meeeeeeeeer men det går bara inte, hur mycket jag än försöker kämpa bara för att göra det.
Men som du hade velat så lever jag klart mitt liv, för dig. Och jag ska leva det som du hade velat!

                                        With every single breath I'm gonna love you

ÄLSKAR DIG!
/Tobias Hedmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0