ilska

Du kan inte förstå hur arg jag är just nu...
vill jag inte säga något om det här till dig, men tror säkert du redan sett det från himlen, kanske även känt det i ditt hjärta.
Idioten Roger verkar ha kommit över dig redan, och dessutom så har han blivit "kär" i din syster Maria. Förstår du hur det känns för oss, att han bara kan göra så. Vi har det så svårt just nu, och han kommer till Sanna och frågar om tips på hur han ska få omkull din syster. Jävla idiot säger jag, och det sa jag under hela tiden. Det har till och med gått så långt att Roger är där hela tiden, Stina vill inte ens bo kvar längre på grund av det!
Sanna har sagt åt honom på skarpen och skrikigt på honom, han är inte välkommen i vårt ( ditt ) hus längre.
Fattar inte hur kan kan bete sig så, ska han kränka dig på det sättet? Den finaste människan som någonsin funnits på denna jord. Tänk på att dina barn alltid älskat dig mer än alla i hela världen i alla fall!

Du förstår inte hur ledsen jag är, önskade att du kunde varit här nu.

ÄLSKAR DIG!
/Tobias Hedmark

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Kan lova att jag också är fly förbannad på den där jävla människan!!

Han är helt jävla dum i huvet! Tror ingen kan begripa hur han kan bete sig på det där sättet! Men det besvisar ju bara att han är helt utan känslor. Man ska inte lita på ett ord som han säger. Gaaah!! Jag blir så förbannad när jag tänker på han!!!

2008-12-08 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0