Hej vännen..

Blir så irriterad och det känns som att det är med dig man ska prata när det gäller det här. Vill inte lägga mig i och tjaffsa. Försöker verkligen att inte lägga mig i.
Men Roger, denna Roger.. Han håller ständigt på med detta prat om att du var borta från huset mycket för att förbereda oss på att du skulle lämna oss, att du visste det, liksom kände på dig.
Till Sanna säger han att hon inte ska försöka få det att låta som att det var pga han du var borta mycket, utan det var enbart för att du skulle göra en förberedelse..
Men vi vet ju alla att du var borta pga av att Roger var som han var, hur många gånger sa du inte till han att du ville vara själv, komma ifrån honom och andas lite. Du bad honom att flytta ut ur huset men inget hände.
Jag minns när du satt i köket under fläkten, du sa att du var tvungen att få komma bort en stund, att du älskade Roger men att du inte stod ut med att ha han där med dig hela tiden, vad du än gjorde.
Blir så arg för att han ska få det att låta som att han vet allting om hur och varför. När han inte har en aning för att han vägrade lyssna och ge dig lite space.
Varken Sanna eller pojkarna vill prata eller ha något med han att göra längre, men trots det så förstår han inte att han ska lägga av med det han håller på med.
Jag avskyr han EvaKarin, önskar att du kunde komma hem och prata lite vett i honom.



Drömde om dig härom
natten, det var trevligt.
Kul att se dig.
Besök gärna igen.
Saknar dig..





Älskar dig!
/Micaela Enberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0