Hej EvaKarin!





Urs vilken sliten dag det här är, är helt slut och orkar ingenting!
Men jag och Nisse har Kara och Geisha här från igår till imorgon, Sanna
ville vara lite "barn" ledig:) Och det kan man ju inte neka henne till!
Sen är det faktiskt himla trevligt att ha hundarna här på besök:)
Dom fyller ut lägenheten på ett bra sätt!


Jag är fortfarande så arg, kommer nåt nytt varje dag som gör att man blir mer förbannad och vansinnig.
Man ska väl egentligen inte slösa energi eller tid på nån som han, men det är så svårt när man som är mitt i det. Du var ju som en andra mamma för mig och det känns så hemskt när han går vidare en månad efter din bortgång. Känns som att han inte älskade dig lika mycket som vi andra gör.
Och när han försöker vinna din syster av alla männsikor. Känns lite som att allting han har sagt och gjort för att "bevisa" för oss andra hur mycket han älskade dig bara var en fet lögn.
Önskar att han bara kunde lämna Hedmark släktet ifred och aldrig mer komma tillbaka. Jag avskyr honom så sjukt mycket.
Började tycka mer och mer illa om honom bara nån dag efter din bortgång, och sen har det bara blivit mer. Det är nåt nytt varje dag! Jag blir bara så arg!!
Allt han är för mig nu är en lögn.



Och jag saknar dig så mycket, kom hem till oss..
Jag vill bara krama om dig och tala om för dig hur mycket
jag älskar dig och vad du betyder för mig.
Du är så enormt saknad!


Har jag sagt att Fred har tagit systern till Sannas kattunge? Han har döpt den till Eva. Efter dig. Skönt för han med lite sällskap där hemma. Han saknar dig också jätte mycket. Och han är så otroligt snäll. Så gulligt att han kommer förbi hos Sanna så ofta han kan.
Jag Sanna och Jonna följde med han igår på Rusta och valde lite julgardiner, dukar och en julstjärna som han skulle ha i lägenheten. Sanna var där idag och satte upp allting åt han. Så nu har han det säkert julmysigt han med gulleFred:)



Ska snart ge hundarna mat sen ut med dom på en promenad:)
Men jag skriver till dig så snart jag har nåt att skriva igen.

Älskar dig!
/Micaela Enberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg verkligen



vila i frid!

2008-12-13 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0