1a advent.

Första advent är nu här, och snön med.. tråkigt tycker jag! Men skönt med en jul med snö.


Stämningen kommer och stämningen går.. Idag är det precis en månad sen du somnade in, och en månad och några dagar som jag sist träffade dig och hörde din röst.. Mår så himla dåligt just nu, fast jag mår bättre på samma stund, vet inte på vilket sätt jag ska kontrollera all denna sorg.
Men känns bara som att ingen förstår mig just nu, som om jag är helt ensam....

Julen är snart här, och min födelsedag! Räknade idag att det är knappt 50 dagar kvar.. Skittrist utan dig och all din kärlek. Men vi ska göra det bästa av situationen och fira en så normal och traditionell jul som möjligt, för vi vet att du finns med oss endå.  Och det vet jag att du alltid kommer att göra, för du är sån. Du är den bästa.

Jag älskar dig
/ Tobias Hedmark

Kommentarer
Postat av: kkkimlodberg

Jag fattar precis vad ni har gått igenom och jag vet att det kan bli jobbigt och att dom första månaderna är värst men det finns alltid personer där som vill hjälpa er när ni mår som värst,men allt blir mycket lättare sen.. fast det är ju senare,inte just nu eller hur?

Det enklaste är ju att ta itu med sorgen direkt,jag ångrar verkligen att jag sköt undan allting åt sidan för att jag inte ville gå igenom något sånt fast det känns ändå att det hade varit enklast ifall man tagit itu med det från början.

Hoppas att ni får en bra jul! :) RIP Eva-Karin

2008-12-24 @ 22:33:45
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0