Snart 2 år.

Det var väldigt länge sen jag skrev till dig, jag vet inte varför, för jag saknar dig lika mycket än idag. Jag kommer nog aldrig att sluta sakna dig.. Men jag tror att varför jag inte skriver lika ofta längre är för att man alltid känner sig så ledsen efteråt.

Det har snart gått 2 år sen du lämnade oss, jag kan inte fatta det. För det känns fortfarande som att du finns här ibland. Jag drömde om dig för nån natt sen, Sanna var också med, vi var i din lägenhet på östra nygatan, Sanna skulle få ta en lampa som hängde i taket.. Det var väl egentligen inget speciellt med den drömmen sådär, men det kändes så verkligt. Du kändes så verklig. Som det alltid gör när man drömmer om dig.
Sen är det så att i varje dröm du är med så vet vi alla att du är död och bara är här och hälsar på, men du vet det inte själv och ingen får säga det till dig. Är det kanske så att du kommer på besök ibland då o då?

Jag skulle iaf vilja att du kom på besök lite oftare, så gör gärna det om du får lite tid över där uppe i himlen:)
För vi är många som längtar efter dig här nere ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0