Hej EvaKarin..

Hej vännen, var ett tag sen jag skrev till dig. Men det betyder inte att jag inte tänker på dig. För jag tänker på dig varje dag. Saknar dig så mycket.

Skulle radera lite sms i mobilen igår, och jag kom till smsen jag fick från Sanna den dagen du dog, dagen vi hämtade din bil hos Tommy. Dom är så hemska att läsa, och jag återupplever känslan jag fick när jag lästa dom första gången. Men av nån anledning så kan jag inte radera dom.
Det är så sorgligt och obeskrivligt hemsk att du är borta.
Du lämnade oss alla för tidigt, det är för många som behöver dig. Dina barn speciellt. 
Och du hade så mycket ogjort:( Kom hem igen snälla du..

Älskar dig och tänker på dig hela tiden.

Saknar dig!
/Micaela Enberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0