hey mama

Hej mamma!

Var ett tag sedan jag skrev... Vet inte varför om jag ska vara ärlig, men har verkligen slut på ord. Allt jag bara tjatar om är att du ska komma tillbaka, och det vore helt underbart, men samtidigt helt otroligt. I veckan som kommer ska vi ut på APU, jag fick jobb på ett fritidshem på sjungande dalen, och hoppas det blir lika bra som förra gången. Nu i veckan har vi typ miljoner läxuppgifter som ska göras innan vi går ut på APU, och det är vad jag har tänkt göra ikväll.

Det var ett tag sedan jag träffade dig i drömmarna, du får gärna hälsa på, för en stund, varje dag, du väljer själv. Saknar dig så mycket som det går, och jag nästan längtar tills jag själv mister livet och får hälsa på dig, för just nu har jag ingen livslust alls.

ÄLSKAR DIG!
/Tobias Hedmark


Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Men inte ska du mista livet inte! Men jag förstår att du känner som du gör.

Men du måste ju leva för hennes skull, hon skulle strypa dig om du kom till henne nu. Det vet du också!:) Du vet hur hon avskyr när man följer efter henne:p

2009-02-19 @ 11:16:39
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0